Legenda
Productinfo Productinfo
Externe link Externe link
Klanten Klanten
Helpdesk vraag Helpdesk vraag
Artikel Artikel
Wens Wens

Zoeken
Typ een woord in en klik op zoeken
Zoeken
Getoond 641-650 van 843
<< < 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 > >>
Artikel Versie 4.4.8 beschikbaar wo 06 okt 2004
  Versie 4.4.8 beschikbaar met nog meer details in de analyse, nog meer variabelen voor layout beschikbaar.  
Wens Kostengroep ma 27 sep 2004
  Wij willen graag kostengroepen. Zodat we na het invoeren van de uitgaven direct een overzicht kunnen genereren van de uitgaven per kosten soort (b.v. benzine kosten).  
Externe link United Pizza ma 27 sep 2004
Helpdesk vraag Kan SalesBooster ook zegels voor een loyality systeem afdrukken? ma 27 sep 2004
  Ja. SalesBooster kan dit zelfs op meerdere manieren:

1. Als het totaalbedrag van een bon meer dan een ingesteld bedrag is, dan wordt een (of meerdere) bon(nen) afgedrukt.

2. Voor ieder artikel afzonderlijk kan een (of meerdere) bon(nen) worden afgedrukt.

U kunt zelf de vorm (omvang) en het uiterlijk van de bon bepalen.
 
Helpdesk vraag Na starten meldt Sales Booster dat de tabellen moeten worden bijgewerkt. Waarom deze melding? zo 19 sep 2004
  Als Sales Booster deze melding geeft, dan kan het volgende aan de hand zijn:

1. U heeft een nieuwe versie van Sales Booster gestart (b.v. doordat u een nieuwe versie van internet heeft gedownload). Sales Booster ziet automatisch dat de tabellen moeten worden bijgewerkt en vraagt om toestemming dit te doen. Indien Sales Booster op andere PCs is uitgeschakeld en indien u een backup heeft gemaakt (iets dat u natuurlijk iedere dag doet), dan kunt u zonder problemen Ja zeggen. Sales Booster zal de tabellen automatisch bijwerken (dit kan afhankelijk van de snelheid van uw PC en de omvang van uw tabellen een paar minuten of vele uren duren) en vervolgens het inlogscherm tonen.

2. Sales Booster kan geen contact maken met de database. Dit probleem kan zich vooral voordoen in een netwerk omgeving (indien u met meer dan 1 PC werkt). Op de hoofd PC kunt u wel zonder problemen starten, maar op PC 2 krijgt u de melding dat de tabellen moeten worden bijgewerkt. Het probleem wordt veroorzaakt doordat de netwerk verbinding is verbroken (b.v. doordat de kabel kapot is, de kabel uit de PC is getrokken of doordat Windows zelf geen contact heeft kunnen maken). Het heeft nu geen zin Ja te zeggen. Als u Ja zeggen, zal Sales Booster proberen niet bestaande tabellen bij te werken en vervolgens weer met dezelfde melding komen. Oplossing: zeg Nee, zorg ervoor dat de netwerk verbinding weer tot stand is gebracht en start Sales Booster opnieuw.
 
Helpdesk vraag Wij gebruiken nu een tijdje SalesBooster. Geen problemen. Wij hebben geen onderhoudscontract. Waarom zouden wij een onderhoudscontract nemen? Ik weet wel waarom niet! Het kost geld! zo 19 sep 2004
  Voor veel gebruikers blijkt het hebben van een onderhoudscontract voordeliger dan geen onderhoudscontract. Alhoewel het onderhoudscontract geld kost (365 euro per jaar) zijn de voordelen zo groot dat een onderhoudscontract toch voordeliger is. Voor u de voordelen op een rijtje:

1. Als er problemen zijn komen we gegarandeerd binenn 48 uur in actie. Meestal kunnen we de problemen telefonisch oplossen (dan zijn de problemen binnen een paar minuten opgelost). Als we moeten langskomen, dan zijn we er (meestal) binnen een paar uur (geen garantie op een paar uur).

Problemen kunnen ontstaan door:

- diefstal (PC's staan in een semi-openbare ruimte en trekken geboefte aan).
- brand (er wordt vaak met open vuur, heet vet e.d. gewerkt)
- omvallen van de PC (met als gevolg een crash van de harde schijf)
- crash van de harde schijf door onoordeelkundig gebruik)
- virussen (als PC op internet aangesloten is zonder firewall of als gebruikers illegale software hebben geinstalleerd)
- afsluiten PC voordat SalesBooster is afgesloten
etc.

Zelfs als problemen niet door SalesBooster worden veroorzaakt (en we contractueel niet verplicht zijn de problemen op te lossen) lossen we de problemen altijd op (soms gratis).

Met een onderhoudscontract krijgt u:

- gratis telefonische ondersteuning
- binnen 48 uur bezoek ivm calimiteiten (tarief 55 euro voor het bezoek ipv 75 euro per uur + voorrijkosten)
- minimaal 2 x per jaar update
- minimaal 1 x per jaar nieuwe telefoontabel
- gratis deelname aan lunches voor gebruikers van SalesBooster
- toegang tot internet site (inclusief gebruikersdeel)
 
Helpdesk vraag Wij overwegen gebruik te maken van SalesBooster. Kan ik een keertje een bezoek brengen aan een bezorgdienst die gebruik maakt van SalesBooster? zo 19 sep 2004
  Ja. Als u met ons kantoor belt (010- 4422494), dan kunnen we een afspraak maken bij een van de bezorgdiensten die reeds gebruik maken van SalesBooster.  
Helpdesk vraag Soms telt SalesBooster de bedragen van een bestelling niet goed op. Hoe komt dat? za 18 sep 2004
  Als de bedragen van een bestelling niet goed worden opgeteld, dan zijn de indexen in de war.

Oplossing: Herindexeren.
 
Helpdesk vraag Zijn er gebruikers die vroeger een ander computerprogramma gebruikten en overgestapt zijn op SalesBooster? ma 13 sep 2004
  Ja.

Een aantal van de vestigingen van Al Capone's werkten vroeger met One System (zie WWW.ONESYSTEM.COM).

Rib Runner (Alphen aan de Rijn) had zelf een programma laten ontwikkelen en is uiteindelijk tot de slotsom gekomen dat dit nooit iets zou worden.

Catering Department (Aalsmeer) had ook zelf iets laten ontwikkelen (had ze erg veel geld gekost).

Alle vestigingen van Pizzafoon uit Antwerpen hadden een ander systeem (naam onbekend).

Veel gebruikers gebruikten vroeger de DOS versie van SalesBooster. Sommigen gebruikten een ander (meestal primitief) DOS programma.

 
Helpdesk vraag Wat zijn Coordinaten? ma 13 sep 2004
  Coordinaten zijn de cijfers en letters waarmee bepaald kan worden waar een straat op de kaart ligt.  
  << < 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 > >>
 

 
Taal Nederlands Engels
>Home >Contact >Zoeken >Terug
 
Salesbooster © Dymos Software BV 1996 t/m 2014. Salesbooster Enterprise is een product van Dymos Software bv.
Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik van deze site a.u.b. de disclaimer en het privacy reglement.
>INLOGGEN >OVER ONS >ZOEKEN
Nederlands Engels