Legenda
Productinfo Productinfo
Externe link Externe link
Klanten Klanten
Helpdesk vraag Helpdesk vraag
Artikel Artikel
Wens Wens

Zoeken
Typ een woord in en klik op zoeken
Zoeken
Getoond 661-670 van 843
<< < 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 > >>
Helpdesk vraag Als ik SalesBooster start krijg ik een foutmelding van Windows dat het programma een fout heeft gemaakt. di 31 aug 2004
  1 Het is mogelijk dat er iets fout zit met de printer driver van uw printer. Indien SalesBooster is geconfigureerd voor een printer die niet meer functioneert, dan gaat het fout.

Oplossing: verwijder printerdriver in Windows (Start/Instellingen/Printers: wijs printerdriver aan, rechtermuisknop, Verwijderen). Indien SalesBooster nu wel goed start, zat het probleem inderdaad in de printerdriver.

Installeer vervolgens printerdriver weer.

2. Het is mogelijk dat een (of meerdere) van de volgende bestanden op uw PC is blijven staan nadat SalesBooster is afgesloten:

PDOXUSRS.LCK
PARADOX.LCK
PDOXUSRS.NET

Dit kan gebeuren doordat SalesBooster (b.v. door een Crash) niet juist is afgesloten). In deze bestanden bevindt zich informatie waarop SalesBooster kan vastlopen.

Oplossing: Doorzoek uw harde schijf (m.b.v. de Windows Verkenner) of u een van deze bestanden op uw schijf staan en verwijder ze. Start vervolgens SB. SB zal nu probleemloos starten.


 
Helpdesk vraag We krijgen de foutmelding: Lock file has grown too large. Vervolgens werkt SB niet. Na herstarten werkt SB wel. Wat is hier aan de hand. di 31 aug 2004
  Zeer waarschijnlijk heeft u in het verleden een crash gehad met de PC waarop SB werkt. Gevolg van deze crash kan zijn dat SB niet de gelegenheid heeft gehad de Paradox lock bestanden te verwijderen.

Raadpleeg DYMOS Software voor het verwijderen van de lock bestanden. Na het verwijderen van de lock bestanden zal SB geen foutmelding meer geven en probleemloos werken.
 
Helpdesk vraag Na aanmaken van een layout krijg ik (als ik een bon probeer af te drukken) een foutmelding. Wat is er aan de hand? di 31 aug 2004
  Er zijn meerdere redenen waarom u problemen kunt hebben nadat u een (nieuwe) layout heeft aangemaakt of een layout heeft aangepast.

1. U heeft een fout gemaakt in de layout. Meestal zal dit blijken uit de foutmelding. SalesBooster zal melden dat een bepaalde variabele niet wordt herkend.

2. Het kan zijn dat de layout niet kan worden gevonden. B.v. u heeft een layout aangemaakt, maar vergeten deze op te geven via Stamgegevens/Instellingen/Afdrukken/Lokale bon
danwel via /Stamgegevens/Vestiging/

3. Sommige editors van sommige versies van Windows (o.a. sommige versies van XP) geven problemen. Bij Stamgegevens/Instellingen/Afdrukken/Layout editor staat aangegeven welke editor voor u gedefinieerd is. Meestal zal dit NOTEPAD.

Oplossing: probeer een andere editor (b.v. WORDPAD), of maak de layout aan op een PC met een andere versie van Windows.
 
Helpdesk vraag Waarom loopt mijn systeem zo nu en dan vast? Vroeger ging alles zonder problemen en nu loopt Sales Booster minstens een keer per dag vast. di 31 aug 2004
  Wat heeft u aan uw configuratie verandert?

Antwoord: we hebben nieuwe (draadloze) Logic muizen geïnstalleerd.

Het is inderdaad mogelijk dat Sales Booster problemen heeft met bepaalde muizen. Het is mogelijk dat dit probleem zich alleen voordoet onder bepaalde versies van Windows. Probeer te werken zonder muis, SalesbBooster kan geheel zonder muis bediend worden (dit vinden de meeste gebruikers ook prettiger).

Antwoord: dit bleek inderdaad het probleem te zijn. Als we de muizen niet gebruiken werkt SalesBooster ale een zonnetje.

Definitieve oplossing is natuurlijk: andere muizen of andere versie van Windows (b.v. XP) installeren.
 
Helpdesk vraag Waarom levert DYMOS SOFTWARE BV niet een lijst waarmee de postcodes gekoppeld zijn aan de wijken? di 31 aug 2004
  Hoe wijken eruit zien wordt door een bezorgdienst zelf bepaald. Deze indeling behoeft niet overeen te komen met de PTT indeling. Alhoewel dit betekent dat u zelf aan het werk moet is het grote voordeel flexibiliteit. U bent helemaal vrij in uw marketing beleid.

Overigens wordt er momenteel hard gewerkt aan een wijkenlijst van Nederland. Momenteel zijn de lijsten met postcodes van de 4 grote steden klaar. De postcodes - wijken lijsten van een aantal andere kleinere gemeentes zijn gedeeltes klaar.
 
Klanten Pizza Point (DOS) za 28 aug 2004
  (DOS)  
Klanten Pizza Sorrento za 28 aug 2004
  Zeer snel bezorgende pizzeria met zeer lekkere pizza's, pasta's, salades en spare-ribs. Nu nog sneller bezorgd dankzij SalesBooster.  
Klanten Pizzeria Porto d'Oro za 28 aug 2004
   
Helpdesk vraag Waarom zou ik oude bestellingen willen bewaren? ma 23 aug 2004
  Oude bestellingen bevatten een schat aan informatie. Aan de hand van oude bestellingen bepaalt Sales Booster hoe vaak een klant bestelde (te zien bij het veld Aantal op het invoescherm), hoe vaak een klant bestellingen weigerde (veld Geweigerd), toont Sales Booster wat een klant eerder bestelde (te activeren door een druk op F9 tijdens opnemen van een bestelling), wordt de omzet in een bepaalde periode bepaald, wordt omzet per wijk bepaalt, wordt omzet per klant bepaald etc.

Overigens blijven klanten zelf gewoon beschikbaar als u bestellingen verwijdert.
 
Helpdesk vraag Wanneer komt de volgende telefoontabel uit? wo 11 aug 2004
  Momenteel ıs de telefoontabel van juli 2004 beschıkbaar. De volgende tabel wordt november 2004 verwacht.  
  << < 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 > >>
 

 
Taal Nederlands Engels
>Home >Contact >Zoeken >Terug
 
Salesbooster © Dymos Software BV 1996 t/m 2014. Salesbooster Enterprise is een product van Dymos Software bv.
Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik van deze site a.u.b. de disclaimer en het privacy reglement.
>INLOGGEN >OVER ONS >ZOEKEN
Nederlands Engels