Legenda
Productinfo Productinfo
Externe link Externe link
Klanten Klanten
Helpdesk vraag Helpdesk vraag
Artikel Artikel
Wens Wens

Zoeken
Typ een woord in en klik op zoeken
Zoeken
Getoond 651-660 van 843
<< < 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 > >>
Klanten Pizza Per Tutti (DOS) wo 08 sep 2004
  DOS  
Helpdesk vraag Hoe zie ik met welke versie van SalesBooster ik werk? ma 06 sep 2004
  U treft de versie waar u mee werkt bovenin de balk naast de tekst "SalesBooster" of "SalesBooster Enterprise". Momenteel (5 september 2004) is versie 4.5.1.0 beschikbaar.  
Helpdesk vraag Ik wil graag weten hoeveel nieuwe klanten ik in een bepaalde periode in een bepaalde wijk erbij heb gekregen (om te zien of mijn folderen in een bepaalde wijk zin heeft gehad. ma 06 sep 2004
  U kunt dit alleen als u Superivor rechten heeft en beschikt over versie 4.5.0.0. (of hoger).

1. Ga naar /Analyse/Klanten.

2. Vul bij periode1 de perode in waarvan u de nieuwe klanten wilt zien.

3. Vul bij Wijk de wijk in waar u de nieuwe klanten wilt zien.

4. Plaats vinkje bij veld "Alleen nieuwe klanten" meenmen.

5. Druk op F3.

Op het scherm zullen nu alle klanten uit de gekozen periode van de gekozen wijk worden getoond. Links onderin ziet u de totalen.

Opmerking: Dit werkt alleen voor nieuwe klanten die zijn toegevoegd NADAT u met versie 4.5.0.0. (of hoger) bent gaan werken.
 
Helpdesk vraag Ik wil graag weten hoeveel omzet ik in een periode heb gedraaid. Hoe doe ik dat? ma 06 sep 2004
  U kunt dit alleen doen als u Supervisor rechten heeft. U kunt dit op verschillende manieren doen.

1. Ga naar /Analyse/Periode. Vul vervolgens de begin datum en einddatum van de periode waar u omzetgegevens van wilt hebben en klik op OK. U krijgt nu de omzet uitgesplitst naar artikelgroep.

2. Ga naar /Analyse/Wijk. Vul vervolgens de begin datum en einddatum van de periode waar u omzetgegevens van wilt hebben en klik op OK. U krijgt nu de omzet uitgesplitst naar Wijk.
 
Klanten Pronto Pizza (DOS) wo 01 sep 2004
  (DOS) gebruiker van SB  
Externe link Pizza Pronto Waalwijk wo 01 sep 2004
Externe link chicken cottage wo 01 sep 2004
Klanten Chicken Cottage wo 01 sep 2004
  Deze (van oorsprong Britse) concurrent van de kolonel serveert uitstekende kippetjes.  
Externe link Pizza Airlines wo 01 sep 2004
Helpdesk vraag Wij hebben data op een CD gebrand en deze op een andere PC geinstalleerd. Als we met SalesBooster aan het werk gaan, krijgen we de melding dat het mogelijk is een record toe te voegen omdat een file gelockd is. Wat is hier aan de hand? di 31 aug 2004
  Als bestanden op een CD worden gebrand, dan worden deze door Windows automatisch op "read-only" (Alleen Lezen) gezet. Logisch, want als een bestand op CD staat, dan kan niet geschreven worden naar deze bestanden. Als u deze bestanden vervolgens op een Harde Schijf zet, dan moet u de bestanden handmatig weer van deze instelling afhalen. Dit gaat als volgt:

1. Activeer Windows Verkenner.

2. Ga naar de map met data.

3. Markeer alle bestanden.

4. Klik op rechtermuisknop. Een menu zal worden geopend.

5. Ga naar Eigenschappen.

6. Verwijder het vinkje bij Read only (Alleen lezen).

7. Klik op OK.

Klaar.
 
  << < 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 > >>
 

 
Taal Nederlands Engels
>Home >Contact >Zoeken >Terug
 
Salesbooster © Dymos Software BV 1996 t/m 2014. Salesbooster Enterprise is een product van Dymos Software bv.
Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik van deze site a.u.b. de disclaimer en het privacy reglement.
>INLOGGEN >OVER ONS >ZOEKEN
Nederlands Engels