Legenda
Productinfo Productinfo
Externe link Externe link
Klanten Klanten
Helpdesk vraag Helpdesk vraag
Artikel Artikel
Wens Wens

Zoeken
Typ een woord in en klik op zoeken
Zoeken
Getoond 721-730 van 843
<< < 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 > >>
Helpdesk vraag We werken op 2 PC's met SBE. De tijd die wordt afgedrukt op de keuken- en koeriersbon is fout als deze wordt aangemaakt door een van de PC's. Als de bonnen door de andere PC wordt aangemaakt wordt wel de juiste tijd aangemaakt. do 11 sep 2003
  De interne klok van de PC (waar de foutieve bon op wordt afgedrukt) loopt niet goed (meer). Dit wordt meestal veroorzaakt door een lege batterij. Laat de batterij vervangen en zet de klok weer gelijk.  
Externe link Food XL do 11 sep 2003
Helpdesk vraag We werken op 2 PC's met SBE. De datum die wordt afgedrukt op de keuken- en koeriersbon is fout als deze wordt aangemaakt door een van de PC's. Als de bonnen door de andere PC wordt aangemaakt wordt wel de juiste datum aangemaakt. do 11 sep 2003
  De interne klok van de PC (waar de foutieve bon op wordt afgedrukt) loopt niet goed (meer). Dit wordt meestal veroorzaakt door een lege batterij. Laat de batterij vervangen en zet de klok weer gelijk.  
Helpdesk vraag Als ik Sales Booster een tijd niet aanraak staat alles stil en werkt niets meer. Hoe komt dit? zo 24 aug 2003
  Dit is een bug in sommige versies van Windows. Als Windows een tijd niet wordt aangeraakt zet Windows de harddisk in een slaapstand. Hierdoor kan Sales Booster de verbinding met de onderliggende database verliezen.

Oplossing: schakel de slaapstand van Windows uit. Zie handleiding van Windows hoe dit precies moet.
 
Helpdesk vraag Wij werken in een (Windows 98) netwerk. Op de werkstations gaat de bonnummering niet goed. Ieder werkstation nummert individueel, dit is natuurlijk niet de bedoeling. De nummering van de bonnen moet onafhankelijk van de werkstations gebeuren. zo 24 aug 2003
  Start de B(orland)D(atabase)E(ngine)Admin(istrator (BDEADMIN.EXE) op ieder werkstation op. Klik tabblad Configuration aan. Klik System aan. Klik Init aan. Zet LOCAL SHARE op TRUE.  
Helpdesk vraag Wij werken in een (Windows 98) netwerk. Op de werkstations gaat de bonnummering niet goed. Ieder werkstation nummert individueel, dit is natuurlijk niet de bedoeling. De nummering van de bonnen moet onafhankelijk van de werkstations gebeuren. zo 24 aug 2003
Artikel Over de SalesBooster website do 21 aug 2003
  SalesBooster website gebouwd, onderhouden en gehost door WebSyndicate.  
Artikel SalesBooster Enterprise Edition (SBE) NL do 21 aug 2003
  Gelijk aan de Enterprise versie maar ook mogelijkheid te werken met meerdere menu's (t.b.v. meerdere vestigingen).  
Wens Matchen straatnaam klant met straatnaam telefoontabel verbeteren do 21 aug 2003
  T.b.v. bepalen coordinaten dient het matchen tussen coordinatentabel en telefoontabel (of postcode tabel) verbeterd te worden  
Wens Wijze betalen uitbreiden met pin en chip do 21 aug 2003
  Wij willen graag het veld wijze betaling wordt uitgebreid met de opties PIN en CHIP. Wij willen ook graag dat deze opties in de analyse terugkomt.  
  << < 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 > >>
 

 
Taal Nederlands Engels
>Home >Contact >Zoeken >Terug
 
Salesbooster © Dymos Software BV 1996 t/m 2014. Salesbooster Enterprise is een product van Dymos Software bv.
Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik van deze site a.u.b. de disclaimer en het privacy reglement.
>INLOGGEN >OVER ONS >ZOEKEN
Nederlands Engels