Legenda
Productinfo Productinfo
Externe link Externe link
Klanten Klanten
Helpdesk vraag Helpdesk vraag
Artikel Artikel
Wens Wens

Zoeken
Typ een woord in en klik op zoeken
Zoeken
Getoond 821-830 van 843
<< < 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 >
Artikel Illegaal gebruik SalesBooster za 09 feb 2002
  Bij een (toevallig) bezoek aan een pizzeria in de hoofdstad werd geconstateerd dat gebruik werd gemaakt van een illegale versie van SalesBooster. Tegen de eigenaar werd door Dymos Software onmiddelijk civiel en strafrechtelijke vervolging ingesteld.  
Helpdesk vraag Blijven mijn klanten bewaard als ik bestellingen (via F8 of via /Bestand/Wissen historie) verwijder? di 05 feb 2002
  Ja, uw klanten blijven bewaard.  
Helpdesk vraag Volgens /Bestelling kan Afrekenen koerier ook worden geactiveerd met F6. Dit werkt bij mij soms wel en soms niet. Hoe kan dit? zo 03 feb 2002
  Afrekenen koerier kan worden geactiveerd met F6 en via /Bestelling Afrekenen koerier. F6 heeft echter 2 functies. F6 was echter van ouds de toets voor het oproepen van artikelen bij het opnemen van de bestellingen. Aangezien we F6 ook wilden gebruiken voor het oproepen van Afrekenen koerier is ervoor gekozen F6 alleen te laten werken voor het oproepen van Afrekenen koerier als de cursor NIET in het bestelgedeelte van het scherm staat.

Dus:

Cursor in bestelgedeelte
F6 = Artikelenlijst oproepen
Cursor NIET in bestelgedeelte
F6 = Afrekenen koerier oproepen

De reden dat we F6 wilden gebruiken voor Afrekenen koerier oproepen is dat zo een logische reeks wordt gecreeerd:
F4 = lijst niet toegekende bonnen oproepen (toewijzen aan koerier)
F5 = (tussentijds) afstorten koeriers
F6 = Afrekenen koeriers

 
Helpdesk vraag Ik heb een nieuwe printer gekocht. Hoe kan ik Sales Booster configureren voor deze printer? zo 03 feb 2002
  1. Configureer eerst de printer voor Windows.

Zie beschrijving bij printer. Zie handleiding Windows.

2. Ga naar \Stamgegevens\Vestiging.

3. Kies de vestiging waar een printer voor moet worden
geconfigureerd (als u maar 1 vestiging heeft, dan is
dit vestiging 1) door op Enter te drukken.

4. Kies de nieuwe printer uit de lijst printer.

5. Sla vestigings informatie op door op F2 te drukken.

6. Indien u een keukenbon naar 2 printers afdrukt, dan
dient u hetzelfde te doen via /Stamgegevens/Standaard
(Printer queue lokale printer).


[popup]image021.gif[endpopup]

Klaar
 
Helpdesk vraag Hoe kan ik meerdere bonnen laten afdrukken? za 02 feb 2002
  Ga naar /Stamgegevens/Lay-out. Kies de lay-out van de bon waar u (standaard) meerdere bonnen van wilt laten afdrukken. Vul bij het veld “Aantal” het aantal standaard af te drukken bonnen in.  
Helpdesk vraag Als ik een bon aanmaak krijg ik de foutmelding dat de koerier niet kan worden gevonden. Wat doe ik fout? vr 01 feb 2002
  Vanaf versie 3.18 legt een link tussen de vestiging en de bij de vestiging behorende koerier. Iedere koerier moet derhalve een vestigingsnummer hebben. Vul vestigingsnummer in bij Stamgegevens/Koerier.  
Helpdesk vraag Als ik een bon aanmaak dan krijg ik de foutmelding “division by zero”. Wat is hier aan de hand. vr 01 feb 2002
  In de oudere versies van Sales Booster zit een klein foutje. Hierdoor moet u een bedrag invoeren in het veld “Zegelbedrag” van \Stamgegevens\Standaard. Ook als u niet met zegels werkt. U kunt een willekeurig bedrag (groter dan 0,00) invullen.  
Helpdesk vraag Hoe kan ik mijn klanten bekijken? vr 01 feb 2002
  Ga naar \Stamgegevens\Klant, u treft hier een lijst van al uw klanten aan. In een toekomstige versie zal Sales Booster het aantal klanten tellen.  
Helpdesk vraag Waarom kan ik geen koeriers verwijderen? vr 01 feb 2002
  U kunt alleen koeriers verwijderen als een koerier niet voorkomt in een der bestellingen. In een toekomstige versie zal Sales Booster alleen koeriers laten zien die actief zijn in de keuze lijsten. Het is dan niet meer nodig koeriers te verwijderen

Een manier voor het verwijderen van koeriers is als volgt

1. Verwijder eerst oude bonnen via /Bestand/Wissen historie. Denk er wel aan dat bonnen die verwijderd zijn, niet meer teruggehaald kunnen worden. Ook de omzet van de bonnen die verwijderd zijn kan niet meer worden bepaald

2. Nu kunt u nu de koeriers verwijderen van de periode waarvan u bonnen heeft verwijderd.
 
Helpdesk vraag Waarom drukt Sales Booster niet direct een keukenbon af nadat deze is aangemaakt? vr 01 feb 2002
  U moet een vinkje plaatsen bij het veld “Bon automatisch afdrukken na invoer” (Stamgegevens/Standaard) als u wilt dat een bon direct wordt afgedrukt nadat deze is aangemaakt.  
  << < 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 >
 

 
Taal Nederlands Engels
>Home >Contact >Zoeken >Terug
 
Salesbooster © Dymos Software BV 1996 t/m 2014. Salesbooster Enterprise is een product van Dymos Software bv.
Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik van deze site a.u.b. de disclaimer en het privacy reglement.
>INLOGGEN >OVER ONS >ZOEKEN
Nederlands Engels