 |
Waarom drukt Sales Booster niet direct een bon af nadat deze is toegewezen aan een koerier? |
vr 01 feb 2002 |
|
U moet een vinkje plaatsen bij het veld “Afdrukken koerierbon bij toekennen” (Stamgegevens/Standaard) als u wilt dat een bon direct wordt afgedrukt nadat deze is toegekend aan een koerier.
|
|
 |
Waarom koppelt u Sales Booster niet aan een nummerherkennings systeem (zodat ik niet zelf de telefoonnummers meer behoef in te tikken)? |
vr 01 feb 2002 |
|
Het voordeel dat aldus valt te behalen (snelheids winst van enkele seconden) weegt niet op tegen de kosten. Bovendien werken bezorgdiensten met verschillende telefoon centrales, zodat meerdere protocollen moeten worden gemaakt. E.e.a. zou betekenen dat we de prijs met duizenden Euro's moeten verhogen om de investering terug te verdienen. We verwachten niet dat bezorgdiensten bereid zullen zijn duizenden Euro's extra te betalen voor een dergelijke extra faciliteit.
|
|
 |
Waarom levert DYMOS SOFTWARE niet een lijst waarmee de kaart coordinaten gekoppeld zijn aan de straten? |
vr 01 feb 2002 |
|
Helaas zijn er meerdere kaarten in omloop. Als DYMOS SOFTWARE met een standaard lijst komt, dan kan dit betekenen dat veel bezorgdiensten nieuwe kaarten moeten aanschaffen. Dit werkt tot een kostenverhoging. Sales Booster geeft u echter een goed alternatief. Onder /Stamgegevens/Coordinaten treft u een lijst aan met alle straten (en woonplaatsen) in het gebied waar u bezorgt. In deze lijst behoeft u slechts (eenmalig) de coordinaten toe te voegen. Een geoefend typiste kan dit met een snelheid van 250 a 300 straten per uur.
|
|
 |
Waarom is het belangrijk dat ik de wijk van de bestelling opgeef? |
vr 01 feb 2002 |
|
Sales Booster kan u een schat aan informatie geven. De omzet per wijk kan voor iedere willekeurige periode worden gegenereerd. Deze informatie is vooral van belang voor uw marketing beleid. Aan de hand van de gegenereerde informatie kunt u zien in welke wijk de bestellingen gemiddeld het hoogst is. Ook kunt u zien of uw foldering resultaat heeft (als u meerdere periodes met elkaar vergelijkt). Sales Booster kan dit alleen als u altijd de wijk op geeft.
|
|
 |
Pizza 8660 werkt met Salesbooster |
wo 30 jan 2002 |
|
Pizza 8660 is sedert 1 januari 2002 het eerste (enthousiaste) call center in Nederland dat gebruik maakt van de vele mogelijkheden van SalesBooster. |
|
 |
2001 goed jaar voor Dymos Software BV |
ma 28 jan 2002 |
|
2001 was een goed jaar voor Dymos Software BV. De omzet steeg met ruim 100%, het aantal klanten steeg spectaculair en er werd een gezonde winst gemaakt. |
|
 |
Sales Booster verovert Belgie |
ma 28 jan 2002 |
|
Na een voorzichtig begin (Pizza Italia in Antwerpen) begint Sales Booster nu echt door te breken in Belgie. Pitza (let op: dit is een woordspeling) Service in Antwerpen is nu overgestapt en drie andere |
|
 |
Sales Booster 3.21 beschikbaar |
za 26 jan 2002 |
|
Sales Booster 3.21 stelt u in staat met een druk op de knop een overzicht te krijgen van het verloop van de kas. |
|
 |
Pizzalijn, Breda, over op Sales Booster |
vr 25 jan 2002 |
|
Vanavond maken de gebroeders van Beurden weer een pizzeria gelukkig. |
|
 |
Rib Runner gaat met Sales Booster werken |
do 24 jan 2002 |
|
Lange tijd heeft Leen Persoons van Rib Runner geprobeerd een computer systeem voor zijn bedrijf te ontwikkelen. Het resultaat was aardig maar toch niet goed genoeg. Sinds kort werkt Rib Runner met Sales Booster. |
|