Legenda
Productinfo Productinfo
Externe link Externe link
Klanten Klanten
Helpdesk vraag Helpdesk vraag
Artikel Artikel
Wens Wens

Zoeken
Typ een woord in en klik op zoeken
Zoeken
Getoond 811-820 van 843
<< < 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 >
Artikel Doe mee aan de poll za 13 apr 2002
  Via de Helpdesk kunt u uw stem uitbrengen over een belangrijke uitbreiding van Sales Booster.  
Artikel Omzet- en winststijging eerste kwartaal Dymos Software BV do 11 apr 2002
Wens gratis do 04 apr 2002
  Als een klant boven bv €25 bestelt krijgt deze een gratis stokbrood of wijn, nu moeten wij zelf een notitie maken bij info extern. dus automatische vermelding boven een in te stellen bedrag  
Artikel Versie 3.23 beschikbaar do 14 mrt 2002
  Versie 3.23 is nu beschikbaar. In deze versie o.a. verplichte artikelen, een ander locking systeem en een foutje in kas is gecorrigeerd.  
Artikel Versie 3.22 beschikbaar wo 27 feb 2002
  Sales Booster versie 3.22 beschikbaar! Met deze versie kunt u de standaardwaarde van bezorgwijze per vestiging en per wijk varieren. Ook kan versie 3.22 de kas afdrukken.  
Helpdesk vraag Als ik mijn standaard instellingen (Stamgegvens/Standaard) probeer op te slaan (door op F2 te drukken), krijg ik een foutmelding. Wat is hier aan de hand? di 26 feb 2002
  Hier kunnen 2 dingen aan de hand zijn:

1. U heeft twee keer op F2 gedrukt (b.v. doordat u de F2 knop te lang ingedrukt heeft gehouden).

2. U heeft geen verandering in de standaard gegevens ingevoerd (standaard gaat pas in de edit mode als u iets heeft ingevoerd og heeft aangepast, alleen vanuit de edit mode kan worden opgeslagen).
 
Helpdesk vraag Als ik een layout op wil slaan gaat dit anders dan in andere delen van SalesBooster. Waarom? di 26 feb 2002
  Als u een layout maakt (Stamgegevens/Layout bon/Bestand), dan bevindt u zich niet meer in SalesBooster zelf. Sales Booster maakt gebruik van een externe editor (welke u wilt gebruiken kunt u opgeven via /Stamgegevens/Standaard, meestal is dit kladblok/notepad van Windows).  
Helpdesk vraag Mijn keukenbon wordt twee maal afgedrukt. Hoe kan dit? di 19 feb 2002
  Dit kan om 2 redenen.

1. U heeft in de layout van de bon (/Stamgegevens/Layout bon/[Naam bon aanklikken]) bij Aantal opgegeven dat er van de bon 2 bonnen moeten worden afgedrukt.

2. U heeft zowel een lokale als een vestigingsprinter gedefinieerd. Zie /Stamgegevens/Standaard voor de printerqueue van de lokale bon en /Stamgegevens/Vestiging/[Code Vestiging aanklikken]) voor de printerqueue van de vestigings bon. Indien hier voor de keukenbon dezelfde printer staat gedefinieerd, dan zal SalesBooster 2 x een bon afdrukken.
 
Helpdesk vraag Wat betekent in /Stamgegevens/Artikel Std Aantal? ma 18 feb 2002
  Std Aantal betekent "Standaard Aantal". Dit is het standaard aantal artikelen dat direct wordt ingevuld door Sales Booster nadat u een artikelcode heeft ingevuld. Meestal is het standaard aantal 1.  
Helpdesk vraag Sales Booster wil niet printen, help!!!!! za 16 feb 2002
  Zeker als Sales Booster eerst wel print en op een dag ineens niet, zijn er andere redenen waarom er geen bon uit de printer komt. Hieronder een aantal redenen:

1. Er zit geen papier in de printer. Dit klinkt natuurlijk te dom om waar te zijn. Toch is dit een veel voorkomende reden. Gebruikers hebben vaak de printer onder hun arm genomen en (boos) deze ter reparatie aangeboden (nog geen 2 weken oud, mijnheer!). Bij Dymos doet men er dan papier in en werkt de zaak weer als een zonnetje.

Overigens heeft het niet printen (door welke oorzaak dan ook) gevolgen voor de werking van Windows. Deze gevolgen moet u dan ook oplossen nadat u de oorspronkelijk oorzaak van de storing heeft opgelost. Windows bewaard namelijk alle print opdrachten. Indien Windows een print opdracht niet kwijt kan omdat de printer niet fungeert, dan worden de opdrachten opgeslagen en zal Windows proberen deze eerst af te drukken alvorens een nieuwe opdracht uit te voeren. Zo lijkt het dus alsof u een printer defect niet heeft opgelost (terwijl dit wel zo is).

De oplossing voor dit probleem is simpel. Sluit Windows af. Bij opstarten zal Windows u melden dat er print opdrachten zijn en u vragen of deze moeten worden bewaard. Antwoord NEE. U kunt nu weer afdrukken.

2. Een andere oorzaak voor niet printer is omdat de printer niet On line staat. Controleer of het lampje bij On line werk. Druk op het knopje bij On line indien het lampje niet brandt.

3. Een andere oorzaak kan zijn dat de printerdriver in het ongerede is geraakt.

Om dit te controleren, ga als volgt te werk.

1. Verlaat Sales Booster

2. Ga naar Start/Instellingen/Printer

3. Klik de printerdriver aan met de rechtermuis knop.

4. Open Eigenschappen.

5. Druk Testpagina af.

Indien er geen testpagina wordt afgedrukt, raadpleeg dan het Windows handboek of neem contact op met uw leverancier.
 
  << < 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 >
 

 
Taal Nederlands Engels
>Home >Contact >Zoeken >Terug
 
Salesbooster © Dymos Software BV 1996 t/m 2014. Salesbooster Enterprise is een product van Dymos Software bv.
Alle rechten voorbehouden. Lees voor gebruik van deze site a.u.b. de disclaimer en het privacy reglement.
>INLOGGEN >OVER ONS >ZOEKEN
Nederlands Engels