 |
Pizza Bella |
vr 14 apr 2006 |
|
Failliet! |
|
 |
Ik wil graag de tijd waarop een bestelling werd opgenomen (ingevoerd) op de bezorgbon afdrukken. Hoe doe ik dat. |
wo 12 apr 2006 |
|
Versie 5.5.2.0. stelt u in staat de invoertijd op een bon af te drukken. Neem de variabele @AANMAAKTIJD@ op in de koeriers- en/of keukenbon (afhankelijk van uw wens).
|
|
 |
Graag zou ik de trial-versie van salesbooster eens bekijken. Deze heb ik gedownload, echter krijg ik meteen de melding dat de licentie verlopen is.
graag hoor ik van u.
|
wo 12 apr 2006 |
|
Onze excuses. De demo versie van de licentie van SalesBooster werkt slechts 3 maanden. We moeten daarom iedere 3 maanden de licentie verversen. Het is erg druk en dan blijven dit soort dingen liggen. Wij zullen u een nieuwe licentie sturen.
|
|
 |
Ik heb de evaluatieversie van SalesBooster gedownload, maar als ik het programma probeer te starten krijg ik de volgende melding:
Fout bij kontroleren gegevens:
Licentie is verlopen
Neem contact op met uw leverancier voor een nieuwe versie.
Ik heb Windows XP Pro EN, SP2
Kunt u mij helpen?
Alvast bedankt!
|
wo 12 apr 2006 |
|
Dit betekent dat de licentie van SalesBooster is verlopen en daarom niet verder zal werken. Meestal zorgt Dymos Software BV ervoor dat u deze melding niet krijgt (door de licentie op tijd te verversen). Als u deze melding krijgt dan betekent dit meestal dat u rekening(en) onbetaald heeft gelaten.
|
|
 |
Handleiding updaten |
zo 09 apr 2006 |
|
Jullie hebben nu wel zo'n mooie handleiding gemaakt voor onze telefoniste, maar de handleiding voor onderhoud e.d. begint nu toch wel oud te worden (versie 4.4.2, jullie leveren momenteel 4.6.8.0 uit!). Wij wensen een nieuwe handleiding. |
|
 |
La Piazza |
di 04 apr 2006 |
 |
nieuw product |
zo 12 mrt 2006 |
 |
klantanalyse is te beperkt (alleen nieuwe klanten en klanten per wijk en per periode is mogelijk en vergelijken van periodes is mogelijk). |
zo 12 mrt 2006 |
|
klantanalyse is te beperkt (alleen nieuwe klanten en klanten per wijk per periode is mogelijk).
Voor een goede mailing naar klanten vind ik het belangrijk dat ik queries kan opstellen op basis van de aantal malen dat besteld is door een klant per tijds eenheid (bijvoorbeeld per dag, week, maand). hierdoor kan ik onderscheid maken tussen de soorten klanten en hun bestelgedrag.
Dit maakt adverteren (mailen) zeer doelgericht en zeker omzet verhogend. Het huidige systeem levert veel junk mail op (bv dubbele adressen doordat klant met verschillende telefoonnummers bestelt).
|
|
 |
Klant analyse: klantnummer aanpassen |
zo 12 mrt 2006 |
|
Het klantnummer om bestellingen in te voeren is het telefoonnummer, dit is echter geen echt uniek nummer omdat gezinnen meerdere mobiele en huisnummers hebben. Hierdoor wordt bijvoorbeeld je analyse van klanten incorrect
mijn voorstel: neem postcode en huisnummer samen als uniek nummer zodat bestellingen van meerdere telefoonnummers worden samengevoegd en je zo belangrijke klantanalyses kloppen (in de woorden van wim: garbage in is garbage out)
|
|
 |
LCD EIZO 685 |
do 02 mrt 2006 |
|
Refurbished. Perfecte 18,1 inch (werkende breedte) LCD monitor. Ex 19 % BTW. 6 maanden geen gezeur omruil garantie. |
|